31 Aralık 2012 Pazartesi

Borca İtiraz Dilekçe Örneği 2


Borca İtiraz Dilekçe Örneği 2
Icra takibine ve Borca itiraz dilekçesi örneği
Önemli not: Haksız ve nedensiz yere borca itiraz etmek asıl alacak üzerinden %40 oranına kadar tazminat ödemenize neden olabilir. Tarafınıza tebliğ olan ödeme emrinde bu husus yazılıdır.
SİVAS 1. iCRA MÜDÜRLÜĞÜ ‘NE
Dosya No          : 2011- 233
Dilekçe konusu  : Borca itiraz dilekçesi
İtirazlarım           : Ödeme emrini 25.08.2011 tarihinde aldım, süresinde itiraz ediyorum. Borcun anparasına bir itirazım yoktur ABC mağazasıyla yaptığım kredili ve taksitli satış sözleşmesi gereğince alışveriş yaptım ve maddi imkansızlıklarım deneniyle ödeyemedim. Borcumu en kısa zamanda ödeyeceğim. Ancak geç ödeme halinde uygulanacak faiz yıllık %50 olarak belirlenmiş olmasına rağmen ödeme emrinde %75 faiz istenmiş olup, 550 YTL tutarındaki hesaplanmış faiz de 800 YTL olmalıydı. Fazladan istenmiş olan 500 YTL ye itiraz ediyorum.
İtitazımın kabulü ile takibin itiraz ettiğim 500 YTL açısında durdurulmasını arz ve talep ederim.
Hamza
Eki: Nüfus Cüzdanı fotokopisi                                                   (imza)


  • borca itiraz dilekçesi örneği
  • sgk itiraz dilekçesi örneği
  • borca itiraz dilekçesi
  • sgk ödeme emrine itiraz dilekçe örneği
  • sgk ıtıraz dılekcesı
  • sgk itiraz dilekçe örnekleri
  • sgk itiraz dilekçe örnegi
  • borca itiraz dilekçe örneği
  • borca itiraz dilekçe örnekleri
  • sgk ödeme emrine itiraz dilekçesi örneği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder